Glöm nu inte att gå in och kommentera recepten du testat.....det betyder mycket för mig om du gör det!!

Då kan jag förbättra och du ger andra användare tips!!

tisdag 23 mars 2010

Annas goda röra.................

1 pkt bacon
1 liten burk creame fraiche
1 liten burk majs
2 "nävar" pasta (allt utom spagetti)
Svartpeppar efter smak. ( jag brukar ta gansk mycket)

Koka pastan, klipp baconet i mums bitar och stek det knaprigt.
Blanda majs, creame fraich och svart peppar i en skål.
Blanda i baconet direkt ur pannan.
Blanda sedan i pastan efter att du snabbt sköljt den under kallt vatten.
Rör om och ät!!

Smaklig Spis!
Veronica

3 kommentarer:

  1. Du glömde VITLÖKEN :)gumms

    SvaraRadera
  2. Den där är jättegod. Godast dan efter, kall,
    modern

    SvaraRadera
  3. Hej. Tack för din kommentar om min virkade väska på min blogg, det värmde. Jag gjorde ett "tack-besök" hos dig och såg att du hade en matblogg också-va roligt.Du finns nu på min lista på bloggen. Jag är, liksom du, en riktig mat-nörd, så jag tänker kolla in hos dig och hämta inspiration när den tryter! Kram.

    SvaraRadera